Tillbaka på gymmet

 Jag älskar min lilla hörna på gymmet där jag kan göra mina front squats, rörelsträning och gud vet vad. Det känns så skönt att vara tillbaka! Jag kände på chinsräcket och tyckte det kändes galet grovt. Hade i uppgift att hänga där i 30 sekunder och oj vad ont det gjorde i händerna. Dags för dem att bli grövre som förr. Körde frontsquats med tio kilo, kändes som 30 kilo. Nu ska vi se hur det går att ladda upp filmer i den nya designen. 
  

  1. Hej! Jag tittar i webbläsaren Chrome från mobilen (en typ samsung galaxy eller nåt,hehe), filmen startar inte alls. Kan trycka play, men det är varken bild eller svart och playknappen blir typ grå som att den inte kan användas…

    Tycker ditt bloggande går utmärkt f ö! Du kände att det var lite segt ett tag väl, jag tycker bara det känns ärligt. 🙂 kramar!!

  2. anna skriver:

    Hej! Undrar om du kan tipsa om lite magträning som är bra efter förlossningen. 7 månader sen lillan ”trillade” ut och jag är så rädd att börja fel. Har gjort knipövningar och lite planka men är redo för mer kram Anna

    1. Sanna skriver:

      Det vill jag gärna oxå ta del av. Snälla kom med bra tips. Min dotter är 5 veckor men jag är sugen på börja lite smått. Tack för en kul o bra blogg.

    1. Lina skriver:

      Kolla in appen MammaMage! Mycket bra träning att börja med (man kan börja direkt efter förlossningen) för att stärka de inre magmusklerna. Gå igenom alla stegen (ja, första stegen känns mesiga, men de är viktiga och det blir mer utmanande efterhand), och sedan kan ni gå vidare med plankan etc.

      1. anna skriver:

        Tack för tipset men jag har appen finns tyvärr inte till min telefon

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..