Go get it. Period.

[youtubeplay id=”MPnudujlBZI” width=”520″ height=”300″]

Varje gång jag ser filmen så blir jag lika berörd av dessa ord. Det må vara klischigt och det skiter jag i men det är precis så in real life. Det kan vara vad som helst- livet i allmänhet, viktnedgång- you name it.

  1. jesse skriver:

    God Morgon, vaknade upp med kännigar i halsen FAN.
    Jag blir så less, varje gång jag kommer i gång, försöker ta det lugnt och lyssnar på kroppen, har vilodagar. Så kommer detta halsont. HAr uruselt immunförsvar, enda förklaringen. MEn jag undrar ifall du kan tipsa om ngt tillskott för att boosta immunförsvaret?

    1. Vickan skriver:

      Prova att dricka hackad färskt ingefära i hett vatten. Jag brukar ta ungefär en nagelstorlek. Blanda med honung för mildare smak. Ska verka inflammationshämmande och förebyggande.

  2. Etty skriver:

    Jag håller med dig Olga!!!

  3. Ingela skriver:

    Skriv din kommentar här!
    Undrar lite över intervaller. Kör själv 2 min X 6 på 18 km/h, puls på runt 90% och joggar sedan ner pulsen till 75%, tar mellan 1-2 min. Min fråga är hur ditt upplägg skiljer sig från mitt, alltså påverkas kroppen olika? Varför kör du som du gör?

    Har följt din blogg under tre år, både här och tidigare, och tycker som alla andra att du är mycket duktig på det du gör. Gillar din raka stil.

    1. jag kör korta, jag maxar så mycket jag kan så jag tar slut fortare. Oftast 20 sekunder per ”all out” intervall. . Meningen med det är att få hormonellt effekt på träningen, tillväxthormonet utsöndras ordentlgit efter ett sådant pass.
      2 minuter med sådan hastighet är för långa intervaller. Jag säger inte att det är fel, det beror på vad man vill med sitt upplägg.

  4. Tavan skriver:

    Hej
    Jag är två barns mamma,de är 7 och 5 gamla.Jag är på väg att göra en buk operation för att jag har överskottshud efter båda graviditeterna och frågan är det, kan man träna bort det istället för operationen.

    MVH
    Tavan

    1. har du överkottshud så är det inte mycket att göra åt och jag förstår ditt val.

  5. Hanna skriver:

    Hej!
    Jag är sport glad 18 årig tjej som har lite svårt att komma igång med träningen nu efter sommaren, eller jag vet egentligen inte hur jag ska träna för att få ut så mkt som möjligt av den. Tränar för tillfället på Gym.
    Några tips till mig hur jag ska träna för att få upp förbränningen och muskelbyggandet på löpbandet?

    MvH Hanna!

    1. finns det ngn kunnig på gymmet som kan hjälpa dig med ett enklare program? instruktionen ingår i varje kort, el det brukar vara det.

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..