Höstutmaningen: v 5

God morgon mamacitas!

Ny dag, ny workout!

Styrka! Yes! Har fortfarande ont efter måndagens pass men vaddå, träningsvärk ska botas med träning :-) Idag blir ett rent 20 min kb pass! Känner mig helt ok i kroppen, det händer små saker lite här och där, som t ex tricepcen börjar ta form. Vi tar en sak i taget här :-)

BL slottet senare idag, dags för eliminering- igen. Veckorna bara switchar förbi…Igår kom en ny maskin till BL gymmet och jag var som ett barn på julafton, hoppade av glädje! Ingen förstod min förtjusning, haha.

Nä, nu är det kbtime!

Det blev följande:

Runda 1

clean and press

marklyft

box jumps (hoppade jämfota upp på träningsbänk)

Allt 25 reps x 3

Runda 2

Swings 25 st

Armhävningar 25 st

x3

Nu blir det kesocake!

Vad gör ni idag?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. eva skriver:

    Natural herbal medicines naturalpharmacy.eu

  2. Idag blev det intervaller på bandet, svettigt… :)

    Känner mig nöjd med veckan so far, inget socker och bra mat. Hoppas det håller i sig, mycket fotboll för stora tjejen i helgen, bäst att förbereda och packa lunch och mellis!

  3. Etty skriver:

    Härligt KB pass Olga, blir sugen…
    Jag körde styrka idag, har börjat om och kör det första träningsprogrammet jag fick av dig. Fått öka på vikterna och antalet repetitioner, kul :-)

  4. R skriver:

    Ska absolut härma Olga men kanske inte så många reps. Verkar vara ett pass som passar mig.

  5. Emma K skriver:

    vad är kesocake?

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..