Dagens pass

Äntligen första passet på 2 v!
Pang på, körde överkroppen övning på övning, vilade vid behov- det blev inte ens cirkelträning- ngt värre. x4. Tunga vikter, inga 2-3 kg. Vi pratar uppåt 17 i hantelpressar, axellyft åt sidan med 7-8 osv. Fick världens pump, det var länge sedan jag kände mig så här.
Man är sällan så motiverad som efter semestern :-)

20130723-164936.jpg

  1. Lina skriver:

    Riktigt inspirerande! Som blivande mamma får man höra mycket dumheter om att man aldrig kommer i form igen efter en förlossning och att magen aldrig blir densamma. Du får mig att känna mig så hoppfull och träningssugen! Tack!

  2. Linda skriver:

    Jag har haft tre veckors uppehåll från styrketräning. Endast gått pw. Har kört igång nu men fy vad snabbt man tappar? !
    Jag tänkte att jag skulle köra samma vikter som tidigare och det var kämpigt. Klarade inte alla rep. Tar det lång tid innan musklerna vaknar igen? !

  3. Betty skriver:

    Så intressant att höra vilka vikter du tar. Då har man någon slags referensram kring vad som är tungt. Tycker iaf jag är svårt att veta!

    1. Betty skriver:

      Vill korrigera lite här: klart jag känner vad jag tycker är tungt. Vad jag menar är att det är lätt att nöja sig med vad jag tycker är tungt och sluta sträva framåt.

  4. Helena skriver:

    Vad ska man träna för övni har om man vill få bort fettet där armen möter bröstet? Alltså det som blir när man har armen neråt? I kanten på BHn. Hahahaha vad svårt det var att förklara! Förstår du??

    1. det är vanligt fett så ingen speciell träning än det vanliga, styrka, cardio, kosten.

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..